ارسال رایگان به کل کشور

هویواستار

مشاوره، انتخاب و خرید هوشمندانه

هویواستار خدمات ویژه برای مادرهایی هستش که به دنبال تربیت فرزند بهتری هستن و به آینده کودک‌شون اهمیت میدن. این خدمات شامل سنجش هوش کودک، مشاوره‌های روانشناسی و پیشنهاد بازی و اسباب‌بازی متناسب با هوش کودکه. علاوه بر این، امکان ارسال رایگان، شارژ حساب کاربری و مهلت بیشتر برای تعویض فقط برای مشترکین هویواستار وجود داره.

هویواستار

مشاوره، انتخاب و خرید هوشمندانه

هویواستار خدمات ویژه برای مادرهایی هستش که به دنبال تربیت فرزند بهتری هستن و به آینده کودک‌شون اهمیت میدن. این خدمات شامل سنجش هوش کودک، مشاوره‌های روانشناسی و پیشنهاد بازی و اسباب‌بازی متناسب با هوش کودکه. علاوه بر این، امکان ارسال رایگان، شارژ حساب کاربری و مهلت بیشتر برای تعویض فقط برای مشترکین هویواستار وجود داره.

020-stars-3

پشتیبانی ویژه

می‌تونین وقتی به چالشی با کوچولوتون برخوردین، با کارشناس کودک مختص خودتون مشورت کنین.
Asset 5@4x

مشاوره تخصصی

مسائل تخصصی مربوط به کودک‌تون رو با روانشناس‌های ما در میون بذارین و ازشون مشاوره دریافت کنین.
019-stars-2

انجام تست هوش

اگه کوچولوتون بالای ۳  سالشه می‌تونین تست هوش‌ گاردنر رو براش انجام بدین و هوش‌هاش رو بسنجین.
009-cards

شارژ حساب‌ کاربری

بسته به نوع اشتراک‌تون، از ۲۵ تا ۲۰۰ هزار تومن شارژ حساب کاربری، برای خرید اسباب‌بازی دریافت می‌کنین.
Asset 1@4x

ارسال رایگان

تا وقتی که مشترک ما هستین، هر جای کشور باشین، سفارش‌هاتون به صورت رایگان براتون ارسال میشه.
015-event

مهلت بیشتر تعویض

با توجه به نوع اشتراک‌تون، ۷ تا ۳۰ روز فرصت دارین تا اسباب‌بازی رو که خریداری کردین برای ما پس بفرستین.
013-experience

معرفی بازی و اسباب‌بازی

هر ماه با تحلیل تست هوش‌ کودک‌تون، متناسب با هوش‌ها، استعداد‌ها و نیاز‌‌های کودک‌تون کلی بازی و اسباب‌بازی بهتون معرفی میشه.

 اینجا نوع اشتراک‌تون رو انتخاب کنین

پرداخت هزینه بعد از انجام تست و تکمیل اطلاعات

برای نمایش توضیحات هر اشتراک، روی آن کلیک کنین.

توضیحات اشتراک:

توضیحات اشتراک:

توضیحات اشتراک:

توضیحات اشتراک:

سوالات متداول

هزینه مشاوره جدای از اشتراکه؟

بله مشاوره یه مزیت اختیاریه و هزینه‌ی مشاوره متناسب با نوع اشتراک‌تون تغییر می‌کنه.

هر جلسه مشاوره چند دقیقه میشه؟

هر جلسه مشاوره ۴۵ دقیقه میشه که اگه نیازی به توضیحات بیشتر و ادامه‌ی جلسه باشه، می‌تونین با رزرو جلسه‌ی بعدی مشاوره‌تون رو ادامه بدین.

برای مشاوره من باید تماس بگیرم؟

خیر، روانشناس‌های ما توی زمانی که برای شما رزرو شده باهاتون تماس می‌گیرن.

ارتباط با کارشناس یا روانشناس به چه صورتیه؟

ارتباط با روانشناس‌تون مستقیما از طرق سایت هویو بعد از ثبت نام ممکن میشه. کارشناس مربوط به شما هم بعد از ثبت نام از طریق واتساپ باهاتون ارتباط می‌گیره.

تست هوش رو من باید انجام بدم؟

پاسخ به تست هوش به سن کودک‌تون بستگی داره. اگه کودک‌تون نتونه توی پاسخ به سوالات شما رو همراهی کنه، شما باید تست رو با توجه به شناخت‌تون از کودک‌تون، پاسخ بدین.

امکان بازگشت وجه بعد از پرداخت حق اشتراک وجود داره؟

بله، تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل پرداخت‌تون می‌تونین با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۷۰۵۶۷ داخلی ۳ تماس بگیرین و برای عودت وجه اقدام کنین. همچنین بعد از گذشت ۲۴ تا ۷۲ ساعت از تکمیل پرداخت، نیمی از پرداخت شما عودت داده میشه و بعد از این زمان امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت.

امکان تمدید اشتراک یا ارتقای اشتراک هم وجود داره؟

بله، شما می‌تونین هر زمانی که خواستین از طریق کارشناسی که با شما در ارتباطه، اشتراک‌تون رو تمدید کنین یا ارتقا بدین.

در چه صورت امکان تعویض اسباب بازی وجود داره؟

شرایط تعویض اسبا‌ب‌بازی چندان پیچیده نیست، کافیه:

  • اگه نیاز به مرجوع اسباب‌بازی دارین به محض باز کردن بسته، عکس محصول رو به همراه بسته‌بندی ارسال، برای کارشناس پشتیبان‌تون ارسال کنین تا مشکل، بررسی و تایید بشه.
  • جعبه‌ی اصلی محصول به همراه تمام قطعاتش به صورتی که به دست‌تون رسیده، به دست ما رسیده باشه.
  • اطلاع‌رسانی و بازگشت کالا، حتما تو بازه‌ی مشخص شده برای اشتراک‌تون باشه. این زمان از روزی که کالا به دست شما میرسه شروع میشه.

برای اطلاعات بیشتر می‌تونین بخش «ضمانت بازگشت و تعویض کالا» رو مطالعه کنین یا با ما تماس بگیرین.

توی چه زمینه‌هایی می‌تونیم مشاوره بگیریم ؟

قبل از هر چیز دقت داشته باشین که در صورتی که کودک‌تون دچار اختلال روانشناسی خاصیه، باید به متخصص همون حوزه مراجعه کنین و این اشتراک نمی‌تونه به شما کمکی کنه. مشاوره‌ی شما می‌تونه در مورد مسائل و چالش‌های رفتاری باشه که با کوچولوتون بهش بر‌می‌خورین. ما همیشه تمام تلاش‌مون رو می‌کنیم تا به شما و کوچولوتون کمک کنیم.

اسباب‌بازی‌های پیشنهادی حتما باید خریده شه؟

اسباب‌بازی‌های پیشنهادی متناسب با هوش و استعداد کودک‌تون به شما پیشنهاد داده شده و می‌تونه به تقویت هوشش کمک کنه. این به شما بستگی داره که بخوایین با استفاده از شارژ حساب‌تون اون بازی رو تهیه کنین و هوشمندانه برای کوچولوتون اسباب‌بازی تهیه کنین یا نه. در واقع هیچ اجباری وجود نداره.

تا چه زمانی فرصت داریم از شارژ حساب کاربری استفاده کنیم؟

حساب کاربری شما به صورت ماهیانه شارژ میشه و انتهای هر ماه اگه از اعتبارتون استفاده نکنین از بین میره و صفر میشه.

امکان برداشت شارژ حساب کاربری وجود داره؟

خیر، شارژ حساب کاربری شما قابل برداشت نیست و نمیشه اون رو به حساب دیگه منتقل کرد.

با شارژ حساب و ارسال رایگان فقط می‌تونیم بازی‌های پیشنهادی خریداری کنیم؟

قطعا خیر، تا زمانی که مشترک ما باشین می‌تونین از اعتبار حساب کاربری‌تون و ارسال رایگان برای خرید همه‌ی اسباب‌بازی‌های سایت هویو استفاده کنین.

در خواست مشاوره به چه صورت هست؟ کجا میتونم اطلاع بدم؟

بعد از عضویت و تکمیل پرداخت، علامت چت آنلاین در گوشه صفحه برای شما نمایش داده میشه و می‌تونین از اون طریق با روانشناس‌تون چت کنین و برای رزرو زمان مشاوره اقدام کنین.

پشتیبان ویژه چه کسیه و قراره چیکار کنه؟

یکی از مهم‌ترین وجه تمایزهای کسایی که اشتراک دارن با کسایی که مشترک نیستن همینجاست!

پشتیبان‌ شما کسیه که تحصیلاتش در زمینه کودکانه و سابقه کار با کودکان و اسباب‌بازی‌ها رو داره.

تو بازه زمانی اشتراکتون یه کارشناس کودک همراهی‌تون می‌کنه و این همراهی به این شکله که می‌تونین سوالات مادر و کودک‌تون و استرس‌هاتون رو باهاش درمیون بذارین.مثلا این‌که بچه شما هنوز اولین کلمه‌ش رو نگفته در حالی‌که دخترخالش که یه ماه کوچک‌تره یکی دوتا کلمه بلده.

همچنین بهتون اسباب‌بازی، بازی و مقالات مرتبط با مادر و کودک رو معرفی می‌کنه.

enamad payment sharif support delivery referal

راه‌های ارتباطی هویو